RowwenHèze4ever

Welkom op mijn "BLOGGER" van Rowwen Hèze, de beste Limburgse band van heel Nederland! Het repetoire is een mengelmoes van TexMex, Polka,Folk en Rock, van "wilde" muziek tot heel rustige nummers. Voor meer informatie: http://www.rowwenheze.nl

dinsdag, november 14, 2006

Slotconcert America 2006

Vrijdag 10 en zaterdag 11 november 2006.

We hebben lang naar het slotconcert toe geleeft en afgelopen weekend was het dan eindelijk zover!


Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting

In het voorprogramma: The Three Amigo's (mag dan gek zijn, ik tel er meer!)
Ik vond ze helemaal niet slecht!
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Slaap, kindje slaap...krijg je er van als je de fles hebt gehad...
Photobucket - Video and Image Hosting
Foto's van Olga doorgestuurd gekregen.
Van het publiek zijn gemaakt door Cor (huisfotograaf):
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Olga is altijd heel erg rustig, blijft altijd kalm, een heel lief, klein meisje...als ze slaapt! (hi, hi!)
Photobucket - Video and Image Hosting

De 1e overnachting vond plaats in een (kinder)stapelbed.
Mijn voeten lagen overdwars tegen het voeteneind aan! Zelfs Olga lag in de kreukels bovenin...
Dit was in het huisje met Diaan, Ruud en Ary.
Voor de 2e nacht was allang vantevoren een pensionnetje in Horst gereserveerd, daar hebben we maar enkele uurtjes doorgebracht...
Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting
De zaterdag in Boëms Jeu...
Photobucket - Video and Image Hosting
Ary and his Friends...
Photobucket - Video and Image Hosting
Limburg en Drenthe aan de gang...
Photobucket - Video and Image Hosting




Einde van het Slotconcert!
Ik hoop dat het volgend jaar weer net zo leuk wordt!!!

5 Comments:

  • At 14 november, 2006 18:54, Anonymous Anoniem said…

    Hey Bianca,

    Geweldige foto's zeg! Ze geven precies weer hoeveel plezier wij afgelopen weekend hebben gehad. Maar of iedereen zo blij is met al deze foto's? haha.

    Groetjes en tot weer 's, Diaan.

     
  • At 15 november, 2006 10:44, Anonymous Anoniem said…

    Hè Bianca!
    Wat `n super gave foto`s zeg. En wat grappig om te zien dat Ron en ik er ook op staan. Die foto`s zou ik wel willen hebben. Wij zijn die twee van zaterdagavond waarvan je dacht dat we ruzie hadden. Zondagmiddag waren we er ook nog even.
    Ons emailadres is ron_mariskabekker@hotmail.com.
    Alvast bedankt en vast en zeker tot ziens ergens bij RH

    Groetjes van ons twee

     
  • At 23 november, 2006 16:19, Anonymous Anoniem said…

    Hallo Bianca!
    Zou ik die foto van dat lieftallige personeel die dat shirt eraf haalt mogen hebben van je? Heb helemaal geen foto's van mijn mikey aan het werk onder het concert en was dus net te laat toen dit gebeurde!
    Alvast bedankt!

     
  • At 04 december, 2006 02:49, Anonymous Anoniem said…

    Hey Bianc,leuk die compilaties. Sommige foto's had ik nog niet gezien en ik mis er een paar.... haha.

    Groetjes, Diaan

     
  • At 04 december, 2006 13:41, Blogger Bianca said…

    Oooh, Diaan...ik weet welke je beodoeld hoor, maar hebben we hem al niet genoeg geplaagd???
    Ik kan je de foto's zó toesturen hoor...no problem! Hahaha...

     

Een reactie posten

<< Home